LĄSTELIENA! Maistinių skaidulų nauda savijautai, virškinimui, grožiui, svorio kontrolei.

Ląsteliena arba maistinės skaidulos – tai grubi ir sunkiai suvirškinama augalų dalis iš susipynusių augalinių skaidulų, iš kurių sudaryti žalumynų ir kopūstų lapai, pupų, vaisių, sėklų ir grūdų luobelės ir kt.

Ląsteliena – tai sudėtingos formos angliavandeniai, kurių suskaidyti mūsų virškinimo sistema nepajėgia. Tačiau ląsteliena vis tiek yra priskiriama maistinėms medžiagoms, kurios, kaip ir vanduo, mineralai ar vitaminai yra labai svarbios organizmo gyvybinei veiklai.

Ląsteliena sutrumpina maisto buvimo laiką virškinamajame trakte pagreitindama jo judėjimą žarnynu ir tuo pačiu padeda organizmui išsivalyti.

Augalinė ląsteliena (augalinės skaidulos, maistinės skaidulos, prebiotikai) skirstomi į dvi rūšis – tirpią ir netirpią.

Netirpi (grubi) ląsteliena – tai ląstelių sienelės, augalo „skeletas“, o tirpi ląsteliena – tai augalo ląstelių „kūnas“ arba turinys. Vienos ar kitos rūšies ląstelienos yra visuose augaluose ir net jūros dumbliuose. Ląstelienos deficitas – tai viena iš pagrindinių su mityba susijusių šiuolaikinio žmogaus problemų.

Nesveika mityba

Rafinuoti produktai – tai paprastai „tuščios kalorijos“ be maistingųjų medžiagų.
Dėl didelio kiekio cukraus, druskos, riebalų, skonio stipriklių, prieskonių ir įvairių maisto priedų šie produktai labai didina apetitą. Gamintojams naudinga dirbtinai sustiprinti skonį ir kvapą, nes būtent jie (o ne potenciali nauda sveikatai!) priverčia pirkėją leisti pinigus, ypač tada, kai jis alkanas. Dirbtinis maistas ne šiaip skanus, jis „super skanus“, todėl žmogus negali prieš jį atsilaikyti. O natūralus maistas jam tampa prėskas ir nuobodus. Taigi nieko stebėtino, kad mes persivalgome.

Valgom mes dažnai „bėgte“, dažniausiai tuo pačius rafinuotus produktus, mažai vartojame šviežių daržovių ir vaisių, dažniausiai termiškai apdorotus, kuriuose likę mažai naudingų ir reikalingų medžiagų.  Tokios mitybos rezultatas yra lengvai nuspėjamas – vitaminų, mineralų, maistinių skaidulų deficitas, o šio trūkumo pasekmė – viršsvoris, padidėjęs cukraus ir cholesterolio kiekis, virškinimo problemos, medžiagų apykaitos sutrikimai, toksinų ir šlakų sankaupos. O toliau seka apatija, vangumas, odos problemos, energijos nebuvimas, depresija, nuo kurios bandome pasislėpti valgydami skaniai bevertį maistą.

Ir vėl tas pats – vitaminų ir mineralų deficitas, viršsvoris, padidėjęs cukraus kiekis, padidėjęs cholesterolio kiekis, virškinimo problemos (dėl ląstelienos trūkumo), medžiagų apykaitos sutrikimai, toksinų ir šlakų sankaupos.

Apatija, vangumas, odos problemos, energijos nebuvimas, depresija, nuo kurios mes ir vėl bandome pasislėpti valgydami skaniai bevertį maistą…

Uždaras ratas.

Pasižiūrėkime, dėl kokių priežasčių gali taip atsitikti.

  1. Per dieną rekomenduojama suvalgyti apie 400 g vaisių ar daržovių. Tai tos pačios 5 porcijos, apie kurias primygtinai primena dietologai. Dauguma žmonių suvartoja žymiai mažiau; kai kurie išvis nemėgsta daržovių ir vaisių.
  2. Kokybiški vaisiai ir daržovės gali būti ne visiems prieinami, ypač ne sezono metu.
  3. Dauguma žmonių pripratę vaisius ir daržoves nulupti: vieni dėl to, kad ten kaupiasi kenksmingos medžiagos, kitiems žievelės atrodo per daug grubios. Tačiau būtent žievelėse, grūdų luobelėse ir kitose „atliekose“ ir yra didžiausias ląstelienos, būtinos normaliam virškinimui, kiekis.
  4. Puikus ląstelienos šaltinis – kruopos ir grūdai, tačiau košes mėgsta toli gražu ne visi. Kažkas persivalgė jų vaikystėje, kažkam paprasčiausiai gaila laiko jų ruošimui ir jie renkasi greitai paruošiamas košes ir dribsnius. Tačiau dažnai toks produktas yra pusfabrikatis, praėjęs daugiapakopį pramoninį apdirbimą ir šio proceso metu netekęs daug naudingų medžiagų, taip pat ir maistinių skaidulų.
  5. Nors riešutai (graikiniai, žemės, migdolai, anakardžiai, pistacijos) turi pakankamai daug maistinių skaidulų, jie yra labai kaloringi ir negali būti pagrindiniu ląstelienos šaltiniu, ypač tada, kai jūs norite kontroliuoti savo svorį. Tas pats ir su džiovintais vaisiais – juose daug ne tik ląstelienos ir vitaminų, bet ir cukrų. Kadangi džiovinti vaisiai saldūs ir kompaktiški, jų lengva persivalgyti.

Dietos kuriuose nesveikai trūksta ląstelienos

Pavyzdžiui, baltyminių dietų (tarp jų ir madingų Dukano ar Atkinso dietų) gerbėjai visai nevalgo vaisių, bet vartoja daug žuvies ir mėsos, kuriuose nėra ląstelienos.
Mėsa – pakankamai sunkus ir lėtai virškinamas maistas, o esant nereguliariam tuštinimuisi jos atliekos gali sukelti organizmo intoksikaciją.
Išoriškai tai gali pasireikšti galvos skausmais, nuovargiu, pablogėjusia odos būkle, vidurių užkietėjimais.

Kai kuriems pagyvenusiems žmonės dažnai trūksta ląstelienos, nes jiems yra sunku sukramtyti vaisius ir daržoves dėl to, kad skauda dantis, dantenas ar tiesiog nepatogu kramtyti kietą maistą dėl kitų priežasčių.

O jiems kaip tik ląsteliena yra ypatingai svarbi, nes su amžiumi virškinamojo trakto darbas dažnai pablogėja ir sulėtėja žarnyno peristaltika. Netgi tiems žmonėms, kurie jaunystėje galėdavo net ir vinis suvirškinti, metams bėgant prireikia fermentų, probiotikų ir laisvinamųjų, kad galėtų išvengti problemų, susijusių su pablogėjusiu virškinimo sistemos darbu.

Maistinių skaidulų mūsų mityboje negali pakeisti joks kitas produktas.

Ląsteliena palaiko teisingą naudingosios mikrofloros pusiausvyrą žarnyne, stimuliuoja virškinamojo trakto motoriką, padeda pašalinti iš organizmo toksinus, per didelį blogojo cholesterolio kiekį ir kitus gyvybinės veiklos produktus, saugo nuo staigių cukraus kiekio svyravimų kraujyje, padeda kontroliuoti svorį.

Ląsteliena tai sveikata

Tyrimai patvirtina, kad ląstelienos vartojimas (rekomenduojama norma yra 20 g per dieną) sumažina daugelio susirgimų atsiradimo riziką ir prailgina gyvenimą.

Vartojant daugiau kaip 25 gramus ląstelienos per dieną, priešlaikinės mirties rizika sumažėja 22 %, širdies ir kraujagyslių sistemos, infekcinių ir kvėpavimo sistemos ligų rizika sumažėja nuo 24 % iki 56 %.

Didelį kiekį maistinių skaidulų turinti dieta sergantiems Krono liga (tam tikras žarnyno uždegimas) žymiai pagerina gyvenimo kokybę.

23 tarptautinių mokslinių tyrimų, darytų nuo 1966 iki 2014 m., analizė parodė, kad padidintas ląstelienos turtingų produktų vartojimas padeda sumažinti 2-jo tipo diabeto atsiradimo riziką.

British Medical Journal skelbia, kad kiekvieni 10 gramų ląstelienos sumažina storosios žarnos vėžio riziką 10 %.

Ląsteliena tai grožis

Ląstelienos vartojimas padeda sureguliuoti žarnyno darbą ir padeda pašalinti iš ožganizmo sunkiuosius metalus, radionuklidus, toksinius junginius, kuriems kaupiantis atsiranda įvairiausių sveikatos problemų.
Esmė ta, kad toksinai sutrikdo medžiagų apykaitos procesus, o tai labai veikia odos būklę. Veido spalva pasidaro tiesiog „nesveika“, atsiranda odos sausumas, uždegimas, bėrimai, niežulys…

Bet kurios efektyvios grožio dietos pagrindas yra padidintas ląstelienos vartojimas. Be to, ląstelienos gausūs produktai – daržovės, visadaliai grūdai, vaisiai, uogos – turi ir daug vitaminų bei antioksidantų, padedančių išsaugoti jaunystę.

Ląsteliena padeda kontroliuoti svorį

Daugybė tyrimų, darytų Europoje, JAV, Kanadoje ir kitose šalyse, įtikinamai rodo, kad pakankamas ląstelienos vartojimas padeda sustabdyti tukimą. Pavyzdžiui, vartojantiems Viduržemio jūros dietą, kuri turtinga vaisių, daržovių ir nerafinuotų grūdų, nutukimo rizika sumažėja 51 %, o visceralinio nutukimo – 59 %.

Kodėl ląsteliena padeda sulieknėti (arba nenutukti)?

Ji būtina normaliam žarnyno darbui ir reguliariam tuštinimuisi. Be to, tirpi ląsteliena, patekusi į skystį, virsta geliu ir užpildo skrandį taip palaikydama sotumo jausmą be nereikalingų kalorijų vartojimo. Būtent šis efektas dažnai lemia, kad lieknumo palaikymui arba svorio mažinimui pasirenkami ląstelienos turtingi produktai.

Labai svarbu prisiminti gerti vandenį!

Trumpai tariant, kokių tikslų besiektumėte – sulieknėti ar išlikti svieki, be ląstelienos neapsieisite.

Coral Club produktai

Hi-Fiber – tai optimalus dviejų rūšių ląstelienos derinys ir kiekis kartu su kitais aktyviaisiais komponentais, suteikiančiais mums fermentų, aminorūgščių, mineralų ir vitaminų.

Unikalus šio produkto privalumas yra tas, kad į jo sudėtį įeina tikrųjų alavijų gelis ir aminorūgštis glutaminas, kurie yra pripažinti kaip efektyviai padedantys atstatyti žarnyną ir normalizuoti jo funkcijas.

Tirpioji ląsteliena gali sugerti didelį kiekį vandens ir taip sudaryti gelio pavidalo masę.
Ši masė, iš vienos pusės, saugo skrandžio ir žarnyno gleivines, o iš kitos – padeda pašalinti iš organizmo toksinus ir šlakus. Be to, užpildydama skrandį, ji suteikia sotumo jausmą. Tai padeda nepersivalgyti ir nepriaugti nereikalingo svorio.

Obuolių skaidulos suteikia sotumo jausmą, natūraliu būdu sumažina apetitą ir gerina virškinimą. Reguliarus obuolių vartojimas padeda normalizuoti cholesterolio kiekį, teigiamai veikia žarnyno mikrofloros būklę ir žarnyno funkcionavimą apskritai.

Obuolių pektinas labai svarbus medžiagų apykaitos stabilizavimui. Jis mažina cholesterolio kiekį, gerina periferinę kraujotaką ir žarnyno peristaltiką. Pati vertingiausia obuolių pektino savybė ta, kad jis labai saugiai, bet efektyviai valo organizmą nuo kenksmingų medžiagų ir tuo pačiu išsaugo sveikos mikrofloros pusiausvyrą. Pektinas kartais yra vadinamas žmogaus organzimo sanitaru, nes padeda pašalinti iš jo radionuklidus, sunkiuosius metalus, pesticidus ir kitas kenksmingas medžiagas.

Inulinas – angliavandenis, kurio yra kai kurių augalų šaknyse ir šakniagumbiuose. Hi-Fiber naudojamas inulinas iš cikorijų šaknų. Inulinas – tai maistinė terpė sveikai žarnyno mikroflorai. Jis gerina angliavandenių ir lipidų metabolizmą, normalizuoja cukraus kiekį kraujyje, aktyviną riebalų deginimo procesą, stabdo aterosklerotinių plokštelių susidarymą. Inulinas padeda organizmui išsivalyti nuo šlakų ir toksinų, gerina kepenų būklę.

Gliukomananas – tirpios augalinės skaidulos iš leopardinio amorfofalo (augančio atogrąžų Azijoje) šakniagumbių. Kaip ir kitokia ląsteliena, gliukomananas adsorbuoja dalį riebalų ir sulėtina jų įsiurbimą žarnyne, taip padeda sumažinti viršsvorį.  Daktaras Ozas, televizijos šou apie lieknėjimą natūralių priemonių ir BAMP pagalba, tvirtina, kad gliukomananas – vienas iš geriausia priemonė apetitui kontroliuoti: jis suteikia ilgalaikį sotumo jausmą, švelniai slopina alkį ir sumažina kalorijų suvartojimą. Dar ši tirpiosios ląstelienos rūšis padeda kontroliuoti cukraus kiekį kraujyje.

Gliukomanano skaidulos gali susiurbti į save iki 200 kartų daugiau skysčio, nei pačios sveria, todėl vartojant jas būtina daugiau gerti!

Netirpioji ląsteliena (celiuliozė, ryžių sėlenos) aktyvina žarnyno peristaltiką ir pagreitina maisto judėjimą virškinamuoju traktu. Netirpiosios ląstelienos organizmas nevirškina, bet jos grubiosios skaidulos kaip šluota valo žarnyno sieneles, dėl ko pagerėja apykaitos procesais ir vitaminų, mineralų bei kitų vertingų medžiagų įsisavinimas.

Ryžių sėlenos (ryžių grūdų luobelių gabaliukai) padeda išsivalyti nuo nereikalingų ir kenksmingų „šiukšlių“, nes veikia kaip švelni šluota. Jos taip pat turtingos vertingų medžiagų: vitaminų (B grupės, Е, К), geležies, natrio, seleno, cinko, magnio, cholino ir kt. Sėlenos adsorbuoja toksinus ir cholesterolio perteklių, gerina virškinimą, valo skrandį ir žarnyną kartu sudarydamos palankią terpę augti ir daugintis sveikai mikroflorai.

Celiuliozė sugeria vandenį ir taip palengvina storosios žarnos darbą. Ji padidina atliekų apimtį ir pagreitina jų judėjimą storąja žarna, kas padeda išvengti vidurių užkietėjimų, kolitų ir hemorojaus.

Glutaminas – sąlyginai nepakeičiama aminorūgštis, kuri ne tik dalyvauja baltymų sintezėje, bet ir yra būtina žarnyno struktūros atstatymui ir funkcijų palaikymui, ypač esant tokiai būklei, kai būna pažeista žarnyno gleivinė (dirgliosios žarnos sindromas, kuriam būdingi šie simptomai: pilvo skausmai, pūtimas, tuštinimosi problemos).

Alavijai nuo senų laikų žinomi dėl savo gydomųjų savybių. Jie aktyvina imuninės sistemos darbą, padeda sumažinti uždegiminius procesus. Jie turi ypatingų biologiškai aktyvių medžiagų – antrachinonų, kurie švelniai laisvina vidurius ir padeda pašalinti toksinus. Alavijų gelis pasižymi aptraukiančiomis savybėmis ir gali apsaugoti virškinamojo trakto gleivines nuo sudirginimo. Reguliarus alavijų gelio vartojimas gerina žarnyno motoriką, padeda augti gerąjai žarnyno mikroflorai.

Aliejinių kopūstpalmių vaisiai (geriau žinomi acai uogų pavadinimu) yra įgiję super maisto, padedančio išsaugoti jaunystę, širdies ir kraujagyslių sistemos sveikatą, reputaciją. Jiems kartais priskiriamos beveik stebuklingos savybės, nors iš tiesų jų naudingumo paslaptis slypi unikaliame antioksidantų rinkinyje. Aliejinių kopūstpalmių vaisiai šiandien vis labiau populiarėja kaip aktyvieji komponentai produktų, skirtų sveikam svoriui palaikyti ir organizmo atjauninimui.

Slyvos turtingos maistinių skaidulų, kalio, fosforo; jos taip pat turi kalio, magnio, geležies ir (mažesniais kiekiais) boro, mangano, vario, cinko, nikelio ir chromo. Slyvose yra pektinų, rauginių medžiagų, azoto junginių, organinių rūgščių (obuolių, citrinų, rūgštynių). Slyvos švelniai laisvina vidurius, todėl rekomenduojamos esant vidurių užkietėjimams ir žarnyno atonijai. Slyvos gerai veikia kepenis, padeda normalizuoti cholesterolio kiekį, padeda pašalinti iš organizmo vandens ir druskos (NaCl) perteklių. Pektinas padeda išvalyti organizmą nuo radioaktyvių medžiagų.

Hi-Fiber naudojamos natūralios kvapiosios medžiagos iš uogų ir saldiklis iš stevijų ekstrakto.

1 Hi-Fiber porcijos kaloringumas – tik 25 kcal.

Tai didelis pliusas tiems, kas nori kontroliuoti savo svorį.

Hi-Fiber idealiai tinka programos Coral Detox eubiotinei vakarienei.

Likus 1 valandai iki miego, norėdami sudaryti palankias augimo sąlygas savo pieno rūgšties bakterijoms ir bifidobakterijoms, suvalgykite ką nors iš rauginto pieno produktų (kefyro, jogurto, rūgpienio, riaženkos) ar pieno su viena porcija Hi-Fiber.

SveikaTau.lt

SveikaTau.lt

Tapkite Klubo Nariais!           REGISTRACIJA

SveikaTau.lt
Registracija

 Prašau atidžiai perskaitykite registracijos sąlygas ir taisykles naudojant asmeninio rekomendavimo nuorodą:

  1. Paspaudę šią nuorodą, Jūs sutinkate, kad norite įstoti į Coral Club Int., Jevgenijos Gordejevos struktūrą, kuri tampa Jūsų rekomendatorė;
  2. Paspaudę šią nuorodą, Jūs sutinkate, kad norite gauti patarimus iš savo rekomendatorės apie Coral Club bendrovės produktus, jos programas, metodikas ir veiklos principus. Jūsų rekomendatorė gali Jums atsakyti lietuvių, anglų bei rusų kalbomis.

Svarbi informacija!

Jeigu nors vienas Jūsų šeimos narys priklauso Coral Club Int. pagal kompanijos taisykles Jūs turite tapti jų struktūros nariais. Šeimos nariai yra sutuoktiniai (nesvarbu registruota ar neregistruota santuoka), tėvai, vaikai, broliai ir seserys.
Aktyvavus narystę rekomendatorių galima pakeisti nuo registracijos praėjus 12 mėnesių, per juos neperkant jokios Coral Club produkcijos!

Paspaudus „Taip, aš sutinku“, Jūs pereisite į oficialią Coral Club Int. Svetainę, kurioje galioja kita Privatumo Politika.

Taip, aš sutinku

×